Cornelia Ve(e)ders

  • Robert Van Steen
    Message 1 of 3 , Feb 9, 2007
      Ik zoek de geboortedatum en ouders van Cornelia, hieronder mijn
      gegevensI

      Cornelia VEEDERS is overleden op 18 Oct 1845 in Grevenbricht.

      Cornelia trouwde Hendrik BROUWERS zoon van Petrus BROUWERS en
      Gertrudis BEECKMANS op 25 Apr 1797 in Papenhoven Grevenbricht. Hendrik
      was gedoopt op 28 Sep 1769 in Papenhoven Grevenbricht. Hij is overleden
      op 16 Mar 1860 in Grevenbricht.

      Hartelijk dank
      Robert Van Steen
      http://www.geocities.com/rvsteen
    • W. Brassé
      Message 2 of 3 , Feb 9, 2007
        Om te beginnen:

        Overlijdensaangifte Grevenbicht = 18-10-1845

        Overledene Cornelia Veeders

        Vader van de overledene Daniël Veeders

        Moeder van de overledene Cecilia Driessen

        Echtgen. van de overledene Hendrik Brouwers

        Overlijdensaangifte Grevenbicht = 21-12-1811

        Overledene Cecile Dressen

        Vader van de overledene Henri Dressen

        Moeder van de overledene Mechtilde Vencken

        Echtgen. van de overledene Daniel Veeders

        Burgerlijk huwelijk Grevenbicht = 12-11-1812

        Bruidegom Henri Veeders

        Bruid Marie Mathilde Corvers

        Vader van de bruidegom Daniel Wijlen Veeders

        Moeder van de bruidegom Cecile Wijlen Dressen

        Vader van de bruid Henri Corvers

        Moeder van de bruid Marie Agnes Daemen

        Message 3 of 3 , Feb 9, 2007
          Vervolgens:

          Doop Urmond = 07-09-1750

          Dopeling Daniel Vedders

          Vader van de dopeling Godefridus Vedders

          Moeder van de dopeling Joanna Christina Henrix

          Doopgetuige Daniel Schreuders

          Doopgetuige Catharina Janssen

          Doop Grevenbicht = 07-05-1774

          Dopeling Cornelia Vedders