Re: Kapiteins en hun garnizoensplaatsen vóór 1715

  • stamboomriandirksen
    Message 1 of 6 , Dec 25, 2006
      Er is een komma in de url geslopen, waardoor deze niet werkt.
      De juiste url moet zijn: http://soldaten-genealogie.nl/

      Rian Dirksen

      --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, stamboomriandirksen
      <no_reply@...> wrote:

      > Beste mensen,
      >
      > In deze stille nacht wil ik u een hele gezellige kerst wensen.
      >
      > De laatste weken heb ik niet veel soldaten op mijn site gezet omdat
      > ik constant bezig ben geweest met:
      >
      > A. alle pagina's met lijsten met soldaten te bewerken met een MS
      WORD-
> [...]
      > begint met het vermelden van garnizoensplaatsen. Je zou dan zeggen:
      > na 1715 vind ik het daar wel. Helaas:
      > de periode 1695-1725 lijkt een soort overgangsperiode: van
      > aanvankelijk alleen maar kapiteins-van-compagnie-vermeldingen
      (<1695)
      > tot uiteindelijk alleen maar regimentsvermeldingen (> 1625-1630),
      dus
      > er is een heel grijs overgangsgebied, dat ga ik ook nog een keer
      > uitzoeken.
      > De garnizoensplaatsen van de kapiteins van ca 1580-1700 zijn te

    • P. Debecker
      Message 2 of 6 , Dec 25, 2006
        Goede avond,
        Ik heb getracht uw pagina te openen, maar met Mozilla Firefox heeft het geen
        zicht. Kan u dat eventueel aanpassen?
        Bedankt op voorhand.

        P. Debecker

        Op 25-12-06 heeft stamboomriandirksen <no_reply@yahoogroups.com> het
        volgende geschreven:

        > Er is een komma in de url geslopen, waardoor deze niet werkt.
        > De juiste url moet zijn: http://soldaten-genealogie.nl/
        >
        > Rian Dirksen
        >
        > --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com<genealogie-limburg%40yahoogroups.com>,
        > stamboomriandirksen

        > WORD-
        > vóór

        > maar
        > meestal
        > heb

        > (<1695)
        > dus

      • Andre Barnier
        Message 3 of 6 , Dec 26, 2006
          LS,

          Voordat we op elkaars tenen gaan staan even het volgende.
          Ik gebruik ook Mozilla Firefox en via de plugin IE-tab is de pagina
          prima te bekijken. Deze plugin zorgt ervoor dat Mozilla Firefox de
          pagina laat zien als ware het Internet Explorer. Dit werkt prima.

          Juist het gebruik van de plugins in Mozilla Firefox is één van de extra
          redenen om Firefox te gebruiken.

          De deze specifieke plugin kunt u downloaden bij Mozilla op
          https://addons.mozilla.org/firefox/1419/
          Met vriendelijke groeten,
          André Barnier

        • Andre Barnier
          Message 4 of 6 , Dec 26, 2006
            Nogmaals, ik weet niet of deze plaatjes erdoor komen. maar boben staat
            zoals Firefox ze standaard laat zien en daaronder hoe IE-tab het laat zien.

            Met vriendelijke groet,
            André Barnier

          • Andre Barnier
            Message 5 of 6 , Dec 26, 2006
              Nu weet ik het wel en ik heb een RTF-bestand bij de files gezet met
              daarin het verschil tussen Mozilla met Ie-tab en Zonder Ie-tab.

              Gegroet,
              André Barnier