Hallo mede onderzoekers

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Nov 2, 2006
      Hallo mede onderzoekers

      In mijn Data-Base heb ik tot nu toe 3236 personen die de familienaam
      van mijn echtgenote dragen

      En wel: van der Wolf, van der Wolff .

      Maar uiteraard ben ik ook op zoek naar die ander 5000?? van der
      Wolf en van der Wolff

      Heeft u er één of meerdere in uw bezit of komt u deze tegen in het
      archief ik houd mij aanbevolen.

      Er zullen er best een aantal zijn die ik al heb, maar de ervaring
      leert dat er steeds wel weer iets bij vermeld is wat ik nog niet
      bezit.

      Ik zoek ze uit alle provincie's van Nederland

      Alvast mijn hartelijke dank

      Met vriendelijke groeten
      Anton Musquetier

      Mijn site al eens bezocht ?, U zult verrast zijn, met zoveel
      gegevens, o.a. duizenden toevallige vondsten,
      een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders
      wil weten.
      http://members.home.nl/musquetier/ (Up-date 26-10-2006)

      U bent om wat voor reden ook, niet in staat naar het archief in
      Friesland te komen, maar wilt toch copieen van stukken? zie;
      http://groups.yahoo.com/group/frieslandcopie

      Schippers :

      Uitgaande berichten worden gescand by AVG Edition.