Re: [genealogie-limburg] Firefox e.d. vs soldatensite

    Message 1 of 4 , Aug 30, 2006
      Rian,

      Inderdaad onder Firefox 1.5.0.6 valt info weg en kan je ook niet klikken
      op de letters. Datzelfde geldt trouwens ook voor netscape. Ik zie dat je
      de pagina's met Word hebt gemaakt en als ik in de bron kijk, dan zie ik
      in ieder geval heel veel MS-'troep'.

      Als je je site voor alle browsers goed wilt laten functioneren, zou je
      een ander programma moeten gebruiken om je site te maken, of je moet
      e.e.a. simpeler houden.

      Het nadeel is nu ook dat je pagina veel groter is dan noodzakelijk is en
      kan het bij sommige mensen langer duren voor die ingeladen is. En dat
      is allemaal jammer voor zo'n informatieve en zinvolle site als die van jouw.

      --

      Groet/Regards/GrĂ¼sse,
      Fred Baltus