wollf

  • joop.e@home.nl
    Message 1 of 4 , Aug 10, 2006
      Hallo. Wie kan mij helpen aan de geboorte akten van A) Pieter Hubert Wollf uit Schin op Geul Gehuwd in 1878 met Anna Josepha Offermans. en B) Albert Jozef Esser. uit Kerkrade (1912) en de Huwelijksakte met Sibilla Wolff.geb.30-01-1915 in Wurselen. bij voorbaat dank. m.v.g. Joop.e
    • joop.e@home.nl
      Message 2 of 4 , Aug 10, 2006
        ---- joop.e@... schrijft:

        Message 3 of 4 , Aug 10, 2006
          Hoi Joop,

          Ik snap je opmerking niet helemaal....'Jongens wat heb ik hieraan van
          het kastje naar de muur en terug'
          Een geboorte akte van jonger dan 100 jaar is niet openbaar, dus dat kan
          een beetje lastig worden, zeker als het ook nog gegevens betrefft uit
          Duitsland na 1875. Bij Pieter Hubert Wollf zou het moeten lukken.

          Je schrijft dat Pieter Hubert Wollf uit Schin op Geul komt, volgens de
          huwelijksakte uit SImpelveld zijn dit de gegevens:

          Gemeente: Simpelveld
          Soort akte: Huwelijksakte
          Aktenummer: 0
          Datum: 09-02-1878