Archief Hulpdienst

  • Olaf Duits
    Message 1 of 7 , Apr 1, 2006
      Beste lijstgenoten,

      De Archief Hulpdienst groeit gestaag. We hebben maar lieft 34 vrijwilligers
      en bestrijken, op 2 provincies na, nagenoeg 'heel' Nederland. Ik heb de
      lijst ook zojuist gecategoriseerd op provincie. De 'buitenlandse'
      vrijwilligers en mensen die in meerdere provincies aanwezig zijn, staan in
      de categorie "Buitenland en overige".

      Ook in het forum heb ik nu een aparte zone aangemaakt waar je je ervaringen,
      opmerkingen, vragen, klachten etc. over de Archief Hulpdienst kwijt kan. Ik
      ben benieuwd naar de eerste reacties.

      Mocht je interesse hebben en ook soms wel wat tijd om een kopietje te maken
      of een simpele zoekopdracht uit te voeren, meld je AUB aan. Wil je nog meer
      lezen over wat dit precies inhoudt, zie http://www.stambomen.net Hier kan
      je ook de lijst met de vrijwilligers vinden.

      Bedankt voor jullie aandacht.

      Met vriendelijke groeten,

      Olaf Duits
      <http://www.stambomen.net> www.stambomen.net