Re: [genealogie-limburg] Reijmersdael / Remisdael-Vaessen en -Botti in Geulle e.o.

  • Jorma Huijts
    Message 1 of 9 , Mar 5, 2006
      Hallo Mat,

      Nee, deze mensen ben ik nog niet tegengekomen.

      Groeten,

      Jorma

    • Jorma Huijts
      Message 2 of 9 , Mar 5, 2006
        Hallo Bert,

        Die NH-huwelijken van Meerssen kunnen best interessant zijn.
        Het andere blijft nog even een raadsel.
        Ik had al geaarzeld of ik de vraag aan jou persoonlijk zou voorleggen.

        Groeten,

        Jorma

      • Jorma Huijts
        Message 3 of 9 , Mar 15, 2006
          Hallo Bert,

          In de kwartierstaat van Youri zie ik wel de voorouders van Joannes
          Notten (1594) maar niet die van zijn eerste vrouw Elisabeth Swelsen (1595).
          Wel staat er bij haar 'ged. Meerssen op 14-2-1679'.
          Uit de mij bekende gegevens van de familie heb ik voorzichtig
          geconcludeerd over haar ouders:

          Swelsen? (vader van Anna, Catharina, Elisabeth(a), Lambertus, Martinus,
          Matthias, Thomas en Wilhelmus)
          Arnoldus (o.i.d. afgeleid uit vernoemingen)

          N.n. (moeder van Anna, Catharina, Elisabeth(a), Lambertus, Martinus,
          Matthias, Thomas en Wilhelmus)
          Gertrudis (o.i.d. afgeleid uit vernoemingen)

          Ik kom op Internet wel een echtpaar Arnoldus Swelsen - Gertrudis de Bije
          tegen met ook nog de tijd juist maar op latere leeftijd in Valkenburg Lb.

          Groeten,
          Jorma
        • Jorma Huijts
          Message 4 of 9 , Mar 15, 2006
            Goedenavond,

            Het zojuist geposte bericht had ik eigenlijk rechtstreeks naar Bert
            Bartholomeus willen sturen. Ik laat het natuurlijk aan Bert over via
            welke weg hij antwoordt.

            Vr.gr., Jorma
          • Bert Bartholomeus
            Message 5 of 9 , Mar 15, 2006
[...]

              Geeft niets Jorma, inderdaad niet vermeld .. dus gaat dit erbij komen. De
              ouders waren mij bekend. Arnoldus Swelsen gehuwd met Gertrudis Coox (Coex),
              naast Elisabeth waren nog Maria * 1664, Mathias * 1666, Martinus * 1673.

              Met groeten.

              Bert.

            • Jorma Huijts
              Message 6 of 9 , Mar 16, 2006
                Hoi Bert,

                Bedankt voor deze gegevens! Gelukkig komen de door mij verwachte
                voornamen overeen met die jij geeft.

                Groeten,

                Jorma