Franse vertaling

  • Olaf Duits at MyPub.NL
    Message 1 of 3 , Mar 1, 2006
      Dames en Heren,

      Misschien hoort dit niet niet in deze groep, maar misschien dat iemand kan helpen. Ik heb dit een genealogie staan en weet niet wat Cm betekent:
      MARTIN Delfortrie, b Marcq-en-Baroeul 30-4-1642 (p. Nicolas Dutoit, m. Henriette Forterie.), + Lys-lez-Lannoy 5-9-1701, x Cm Bondues 11-10-1671 (Marie) Helene COLPART, b Bondues 24-2-1649, + Lys-lez-Lannoy 4-1-1735, fille de Nicolas et Catherine Renard

      Lijkt me staan Martin Delfortrue, geboren(of b. van baptiste?) Marcq-en-Baroeul 30-4-1642(peter Nicolas Dutoit en meter Henriette Forterie), overleden Lys-lez-Lannoy 5-9-1701. Getrouwd (wat betekent Cm??), te Bondues op 11 10 1671 met Marie Helene Colpart, geboren 24 2 1649 te Bondues, overleden Lys-lez-Lannoy 4-1-1735, dochter van Nicolas en Catherina Renard.

      Alvast bedankt

      Olaf Duits
      nieuwe website: www.stambomen.net

      Message 2 of 3 , Mar 1, 2006
        Olaf,

        Ik dacht eerst aan centimeter....maar dat is het niet...het antwoord is
        zoals meestal op google te vinden...
        gezocht op 'cm bondues' en raad eens waar ik uitkom? Ja, op
        http://www.cm-bondues.com/
        En dan even verder lezen of kijken ... La communauté de Bondues, dus
        iets in de tarnt van gemeente.

        --

        Groet/Regards/Grüsse,
        Fred Baltus
        Message 3 of 3 , Mar 2, 2006
          Fred,

          Bedankt. Ik had niet naar die combinatie gezocht met google maar op 'cm genealogie' en dat soort zaken, en dan kom je enkel inderdaad zaken als centimeter tegen, dingen over oude maten. Mooi, weer wat geleerd....

          Olaf Duits

          --

          Groet/Regards/Grüsse,
          Fred Baltus