Peeters x Janssen

  • Nicodemus van Birgelen
    Message 1 of 4 , Aug 30, 2001
      Hallo,

      Wie kan me verder helpen met onderstaand gezin (ouders echtlieden,
      kinderen, etc.). Dit gezin maakt deel uit van mijn kwartierstaat. De
      reis naar het RA is voor mij nogal lastig vanwege mijn gezondheid dus
      hoop ik dat iemand onderstaand gezin in hun databestand heeft zitten.

      Mathias Peeters, woonde ten tijde van het huwelijk van zoon Leonard
      te Neer, getrouwd met Angelina Janssen. Uit dit huwelijk komen
      minimaal de zonen:
      1. Hubert Peeters. Geboren 1848-1849
      2. Leonardus (Leonard) Peeters. Geboren 18 december 1858 te Roggel.
      (Woonde voor huwelijk in Roermond). Tr. 4 mei 1885 te St.
      Odilienberg. Gehuwd met Ida Helena Vaessen, geboren 22 april 1861 te
      St. Odiliƫnberg, dochter van Mathias Theodorus Vaessen en Anna Maria
      Kruytzer. (Vaessen, Vaesgen, Vaessens).

      Uiteraard mag ik er graag nog eens op wijzen dat gegevens of vragen
      betreffende familie van Birgelen altijd welkom zijn

      Met vriendelijke groet
      Nicodemus van Birgelen (Niek)
    • Jewelannah@aol.com
      Message 2 of 4 , Aug 31, 2001
        Hallo Niek,

        Henry (Hendrick) Pieters/Peeters Gehuwd met Gertruda Oberson 1830?

        Kinder:

        Leonard geboren 1838?
        Hubertine geboren 1842? Gehuwd met Sylvester William Hendrix
        Catherine geboren 1844?

        Familie woon Wessum, Limberg, Nederland, - Glencoe, McLeod County, Minnesota.

        Danke,

        Julie Ann Hendricks
      • Nicodemus
        Message 3 of 4 , Aug 31, 2001
          Hallo Julie Ann,

          Waarom heb je deze gegevens eigenlijk verstuurd?

          Het zal vast goed bedoeld zijn maar hier heb ik helemaal niets aan. Het
          enige gemeenschappelijke dat dit gezin met de door mij gezocht familie
          heeft, is dat ze een zoon hebben die Leonard heet. Het valt nog mee dat
          deze familie wel uit dezelfde periode stamt en niet uit 1636 ofzo.

          Voordat iedereen nu gegevens gaat opsturen van alle Peeters en Janssen in
          hun bestand (dat zullen er heel wat zijn), lees a.u.b. mijn vraag goed en
          kijk of het ook gaat om de door mij gezochte familie. Tis fijn als iemand
          me verder kan helpen, maar mocht niemand me kunnen helpen dan moet ik
          gewoon geduldig wachten tot het me weer lukt om naar het RA Mt te gaan.

          Groet
          Niek

          At 02:17 1-9-01 -0400, you wrote:
> [...]
          >Catherine geboren 1844?
          >Familie woon Wessum, Limberg, Nederland, - Glencoe, McLeod County, Minnesota.

          ---------------------------
          There's never enough time to do all the nothing you want..... (Calvin).

          Surf, geniet, huiver ..... http://members.home.nl/nico-de-mus.tweettweet/

          Als de hond begint te kwijlen, denkt ie ook al snel aan koekies... (Niekske,
          met dank aan Pavlov)
          --------------------------
        • Jewelannah@aol.com
          Message 4 of 4 , Sep 1, 2001
            Danke Niek,

            Ik wil blijben Mijn onderzoek.

            Ik Komen Belgie/Nederland 14 September.

            Mijn vriends naar Hasselt wil hulp vertelen brief yu schrijven.

            Ik beginnen Mijn Nederlands taal niew, an maand. Ik leren met boek.

            Vaarwel,

            Julie Ann Hendricks
            Spokane, Washington USA