RE: [genealogie-limburg] Homepage totaal vernieuwd

  • Olaf Duits
    Message 1 of 9 , Dec 4, 2005
      Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar als ik zo vrij mag zijn, kijk eens bij mijn provider en naar dit pakket:
      http://www.mihosnet.nl/hosting_100.php

      Dit is dus 50 euro per jaar, inclusief domeinnaam, oftewel zo'n 4 euro per maand. Ik heb deze provider al jaren en meerdere mensen aangeraden en allemaal nog steeds super-enthousiast.

      Olaf Duits
      www.mypub.nl

      Message 2 of 9 , Dec 4, 2005
        Of kijk eens bij ideeel.net. Zij hebben een mooi beleid t.a.v. de
        prijzen voor non-profit-organisaties.

      • Martijn Pijnenburg
        Message 3 of 9 , Dec 5, 2005
          Hoi Olaf,

          Goede tip, ga deze denk ik even beter bekijken. Ben wel student, maar heb er
          nog wel geld voor over. Wie weet dan toch een meer gangbaar adres en betere
          server voor mijn homepage. Bedankt!

          Message 4 of 9 , Dec 5, 2005
            Graag gedaan Martijn. Als je meer tips en hints wilt, dan hoor ik het wel. Naast de prijs is de service ook ERG goed van ze, dus een echte aanrader. Je hebt ze nog wel goedkoper, maar dan is de kwaliteit graag iets verder te zoeken.

            Succes er mee

            Olaf Duits
            www.mypub.nl