RE: [genealogie-limburg] Re: Grommen uit Helden

  • Ine van den Munckhof
    Message 1 of 4 , Nov 1, 2005
      Dank je wel!
      Ine

      -----Oorspronkelijk bericht-----
      Van: genealogie-limburg@yahoogroups.com
      [mailto:genealogie-limburg@yahoogroups.com]Namens heijja
      Verzonden: maandag 31 oktober 2005 19:31
      Aan: genealogie-limburg@yahoogroups.com
      Onderwerp: [genealogie-limburg] Re: Grommen uit Helden

      Als je geduld hebt dan ga ik wel eens in de moennik kijken of er
      gegevens voorhanden zijn, probleem is de beperkte openstelling 1x in
      de drie weken sávonds.
      groet. Jan van Heijst
      www.janvanheijst.nl
      --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "Ine van den Munckhof"
      <cjpvdmunckhof@h...> wrote:

      > Hallo
      > Wie kan mij meer bijzonderheden geven over het echtpaar Grommen uit
      Helden.
      > Willem Grommen was getrouwd met Anna Marua van den Munckhof. Zij
      kregen
      > kinderen die rond 1880 en later trouwden.
      > Ik zoek alle gegevens over zowel Willem als Anna Maria.
      > Bedankt.
      > Ine van den Munckhof
      > http://members.home.nl/inevandenmunckhof
      > http://www.smo-helmond.nl (werk)

    • heijja
      Message 2 of 4 , Nov 16, 2005
        <cjpvdmunckhof@h...> wrote:

        > Dank je wel!
        > Ine

        naar je op.
        Het komt raar op deze pagina te staan met kolommen.
        vader moeder Akte/Volgnr. Gehuwd met Geb dat Huw dat akte
        Kind van
        Petrus Elisabeth van Enckevort

        Petrus Elisabeth van Enckevort

        Petrus Elisabeth van Enckevort

        Petrus Elisabeth van Enckevort

        Petrus Elisabeth van Enckevort

        Petrus Elisabeth van Enckevort

        Willem Anna,Maria van de Munckhof

        Willem Anna,Maria van de Munckhof

        Willem Anna,Maria van de Munckhof Anna,maria van den
        Beucken 11-11-1864 26-04-1897 Helden 5 dr.van
        hendrik van den Beucken en Theodora Verhaegh

        Willem Anna,Maria van de Munckhof

        Willem Anna,Maria van de Munckhof

        Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
        Martinus,Hubertus van Ninhuijs 11-10-1878 9-1-1911
        Helden 2 zn.van Johannes Petrus van Ninhuijs en
        Anna,Maria Beurskens
        Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
        Agnes,Elisabeth Janssen 05-12-1886 13-1-1913
        Helden 3 dr.van Willem Janssen en Joanna,Mechtildes
        Versteegen
        Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
        Anna,Margaretha Giesen 08-10-1886 5-8-1918
        Helden 23 dr.van Gerardus Giesen en Anna,Maria Agnes
        Meulendijk
        Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
        Johannes,franciscus Rutten 01-11-1854 13-04-1891
        Helden 15 zn.van Peter,Johannes Rutten en Margaretha
        Wilms
        Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
        Maria,Catharina Verlinden 05-09-1892 26-1-1920
        Helden 4 dr.van Peter,Johannes Verlinden en Petronella
        Peeters
        Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
        Antonia,Godefrida Sijben 30-03-1894 8-4-1918
        Helden 5 dr.van Johannes sijben en Wilhelmina,Dorothea
        Gielen

        29-01-1848 Helden 2
        dr.van Nicolaas van de Munckhof en Geertrui Lemmen

        succes,
        Jan van Heijst