Re: Grommen uit Helden

  • heijja
    Message 1 of 4 , Oct 31, 2005
      Als je geduld hebt dan ga ik wel eens in de moennik kijken of er
      gegevens voorhanden zijn, probleem is de beperkte openstelling 1x in
      de drie weken sávonds.
      groet. Jan van Heijst
      www.janvanheijst.nl
      --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "Ine van den Munckhof"
      <cjpvdmunckhof@h...> wrote:

      > Hallo
      > Wie kan mij meer bijzonderheden geven over het echtpaar Grommen uit
      Helden.
      > Willem Grommen was getrouwd met Anna Marua van den Munckhof. Zij
      kregen
      > kinderen die rond 1880 en later trouwden.
      > Ik zoek alle gegevens over zowel Willem als Anna Maria.
      > Bedankt.
      > Ine van den Munckhof
      > http://members.home.nl/inevandenmunckhof
      > http://www.smo-helmond.nl (werk)

    • Ine van den Munckhof
      Message 2 of 4 , Nov 1, 2005
        Dank je wel!
        Ine

        <cjpvdmunckhof@h...> wrote:

> [...]
        kregen
        > kinderen die rond 1880 en later trouwden.
        > Ik zoek alle gegevens over zowel Willem als Anna Maria.

      • heijja
        Message 3 of 4 , Nov 16, 2005
          <cjpvdmunckhof@h...> wrote:

          > Dank je wel!
          > Ine

          naar je op.
          Het komt raar op deze pagina te staan met kolommen.
          vader moeder Akte/Volgnr. Gehuwd met Geb dat Huw dat akte
          Kind van
          Petrus Elisabeth van Enckevort

          Petrus Elisabeth van Enckevort

          Petrus Elisabeth van Enckevort

          Petrus Elisabeth van Enckevort

          Petrus Elisabeth van Enckevort

          Petrus Elisabeth van Enckevort

          Willem Anna,Maria van de Munckhof

          Willem Anna,Maria van de Munckhof

          Willem Anna,Maria van de Munckhof Anna,maria van den
          Beucken 11-11-1864 26-04-1897 Helden 5 dr.van
          hendrik van den Beucken en Theodora Verhaegh

          Willem Anna,Maria van de Munckhof

          Willem Anna,Maria van de Munckhof

          Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
          Martinus,Hubertus van Ninhuijs 11-10-1878 9-1-1911
          Helden 2 zn.van Johannes Petrus van Ninhuijs en
          Anna,Maria Beurskens
          Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
          Agnes,Elisabeth Janssen 05-12-1886 13-1-1913
          Helden 3 dr.van Willem Janssen en Joanna,Mechtildes
          Versteegen
          Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
          Anna,Margaretha Giesen 08-10-1886 5-8-1918
          Helden 23 dr.van Gerardus Giesen en Anna,Maria Agnes
          Meulendijk
          Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
          Johannes,franciscus Rutten 01-11-1854 13-04-1891
          Helden 15 zn.van Peter,Johannes Rutten en Margaretha
          Wilms
          Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
          Maria,Catharina Verlinden 05-09-1892 26-1-1920
          Helden 4 dr.van Peter,Johannes Verlinden en Petronella
          Peeters
          Gerardus Maria,Catharina,Beatris Coumans
          Antonia,Godefrida Sijben 30-03-1894 8-4-1918
          Helden 5 dr.van Johannes sijben en Wilhelmina,Dorothea
          Gielen

          29-01-1848 Helden 2
          dr.van Nicolaas van de Munckhof en Geertrui Lemmen

          succes,
          Jan van Heijst