Re: [genealogie-limburg] persoonskaarten in België?

  • Nathalie lynch
    Message 1 of 4 , Aug 31, 2005
      Dag Remko,

      In de witte blagen voor Liège, is er alleen een Fassotte gezin in Oupeye.
      U kunt het gemeente van Oupeye als U een direct ouder van dit vrouw bent contacteren, voor de overlijden akte te vragen.
      Met vriendelijke groeten,
      Nathalie Lynch-Manakers uit Ans

      P.S.: Hoop mijn dutch niet te slecht is

      Remko Mikkenie <mikkenie@...> wrote:
      Hallo allemaal,

      Ik ben weer terug van vakantie en heb meteen een vraag (ondertussen
      heb ik ook nog een heel aantal mailtjes ontvangen van leden van deze
      groep, ik zal ze zo snel mogelijk beantwoorden).
      Een zus van mijn opa, Maria Mikkenie, is in Oupeye (bij Visé in
      België) getrouwd met ene meneer Fassotte. Ik weet dat ze in 1992 nog
      leefde (ze is geboren in 1896 in Maastricht) en woonde in Oupeye.
      Helaas is er sinds begin jaren 80 geen contact meer geweest tussen
      haar en de rest van onze familie. Ik denk dat ze inmiddels wel al
      overleden zal zijn.
      Nu is mijn vraag; hoe kom ik daarachter? En hoe krijg ik gegevens van
      eventuele kinderen? Bestaat er in België ook iets dergelijks als
      persoonskaarten zoals je die hier bij het CBG kan opvragen?

      Alvast bedankt!

      Groet, Remko Mikkenie

      American family home insurance American family home insurance company American family home owner insurance Multi family home for sale Single family home for sale Family home finance

    • Luc Klaps
      Message 2 of 4 , Sep 1, 2005
        Remko

        Mikkenie Maria werd geboren op 14.03.1896 te Maestricht, Nederland
        (Belgische nationaliteit).
        Zij is overleden op 25.03.1994 te Oupeye, België.

        Haar laatste woonadres was rue Jean Verkruyts 23 te Oupeye (eigenlijk
        Haccourt, maar deze plaats behoort vanaf 01.01.1977 tot de fusiegemeente
        Oupeye).

        Zij huwde op 05.10.1948 te Bressoux, België met Fassotte Lambert Léonard.
        Haar man werd geboren op 15.12.1892 te Beyne-Heusay, België en overleed op
        04.11.1965 te Haccourt (toen dus nog geen deel uitmakend van Oupeye).

        met vriendelijke groeten
        Luc Klaps

        _____

[...]

        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=American+family+home+insurance&w1=Ameri
        can+family+home+insurance&w2=American+family+home+insurance+company&w3=Ameri
        can+family+home+owner+insurance&w4=Multi+family+home+for+sale&w5=Single+fami
        ly+home+for+sale&w6=Family+home+finance&c=6&s=212&.sig=KHsWwGhmNUfcNGl3wGwoH
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=American+family+home+insurance+company&
        w1=American+family+home+insurance&w2=American+family+home+insurance+company&
        w3=American+family+home+owner+insurance&w4=Multi+family+home+for+sale&w5=Sin
        gle+family+home+for+sale&w6=Family+home+finance&c=6&s=212&.sig=7072oQdqh-ixy
        5QNIlgM4A> family home insurance company American
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=American+family+home+owner+insurance&w1
        =American+family+home+insurance&w2=American+family+home+insurance+company&w3
        =American+family+home+owner+insurance&w4=Multi+family+home+for+sale&w5=Singl
        e+family+home+for+sale&w6=Family+home+finance&c=6&s=212&.sig=SLnJnROoeuzjw3R
        6FgeXWg> family home owner insurance
        Multi
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Multi+family+home+for+sale&w1=American+
        family+home+insurance&w2=American+family+home+insurance+company&w3=American+
        family+home+owner+insurance&w4=Multi+family+home+for+sale&w5=Single+family+h
        ome+for+sale&w6=Family+home+finance&c=6&s=212&.sig=nF0fLsYV9Tlf-C83-3_nNA>
        family home for sale Single
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Single+family+home+for+sale&w1=American
        +family+home+insurance&w2=American+family+home+insurance+company&w3=American
        +family+home+owner+insurance&w4=Multi+family+home+for+sale&w5=Single+family+
        home+for+sale&w6=Family+home+finance&c=6&s=212&.sig=XpRhRrQ7ZY9_bBfGYZXysQ>
        family home for sale Family
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Family+home+finance&w1=American+family+
        home+insurance&w2=American+family+home+insurance+company&w3=American+family+
        home+owner+insurance&w4=Multi+family+home+for+sale&w5=Single+family+home+for
        +sale&w6=Family+home+finance&c=6&s=212&.sig=YcQDIotQRP9DR00deJTjqQ> home
        finance

        _____

        YAHOO! GROUPS LINKS

        * Visit your group "genealogie-limburg
        <http://groups.yahoo.com/group/genealogie-limburg> " on the web.

        * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
        <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

        _____

      • Remko Mikkenie
        Message 3 of 4 , Sep 1, 2005
          Hallo Luc,

          Wow, dat is nog eens goede informatie! Hoe kom je hier zo aan?
          Er leven nog vier nichtjes van Maria Mikkenie (zij zijn mijn
          tantes), waaronder een petekind van haar. Ik denk dat mijn tantes
          dit ook wel allemaal willen weten.
          Helemaal fantastisch!! Dankjewel!!

          Groetjes, Remko

          --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "Luc Klaps"
          <luc.klaps@a...> wrote:
> [...]
          overleed op
          > 04.11.1965 te Haccourt (toen dus nog geen deel uitmakend van

          subject=Unsubscribe>