Gendalim5

  • nnpposthumus
    Message 1 of 2 , Jul 30, 2005
      Hallo allemaal,

      Ik heb al veel onderzoek in Limburg gedaan (namen Van Pol en van
      Vlodrop). Mijn vraag is eenvoudig: als je Gendalim5 aanschaft, heb je
      dan gelijk ook de inhoud van Gendalim 1 t/m 4?

      Vriendelijke groet, Nick Posthumus
    • Paul van Gool
      Message 2 of 2 , Jul 30, 2005
        --- nnpposthumus <no_reply@yahoogroups.com> wrote:

> [...]
        > Vlodrop). Mijn vraag is eenvoudig: als je Gendalim5
        > aanschaft, heb je
        > dan gelijk ook de inhoud van Gendalim 1 t/m 4?

        Ja. Nieuwe versies zijn steeds aanvullingen + verbeteringen.

        http://mail.yahoo.com