Re: [genealogie-limburg] Re: Fw: geboorte Roggel

  • H.Vullers
    Message 1 of 3 , Jul 1, 2005
      Bedankt Jelleraine'

      Ik vind het heel mooi dat je probeert te helpen,
      Maar die gegevens had ik allemaal uit gendelim5 zoals ik schreef in het
      Engels onderaan'

      Maar ik heb die Hendrik geboren in mijn gegevens op 12 march 1770 en zijn
      vrouw
      6 june 1774.
      maar dat 12/3/1770 kan verkeerd zijn???
      doop 1766 maakt hem 10 jaar ouder dan zijn vrouw ? ik weet het niet.
      het eerste en enigste kind heet Maria Catharina heel waarschijnlijk naar
      haar twee
      groot moeders
      en pas geboren in 1797 dan is de vader 31 jaar ?

      Als er meer info is houw ik me aanbevolen ik heb hier 1 week aan gewerkt.

      Nogmaals dank

      Harry Down under