MANACKERS JEAN / JAN, Heel en Panheel

  • Nathalie lynch
    Message 1 of 1 , Jun 14, 2005
      Goedavond te allemaal,

      Mijn GGG groot-vader was Jean MANACKERS, geboren in Heel en Panheel, Limburg, Holland (Nederland) 01.02.1829, overleden in Forêt (Trooz-BE) 20.09.1889.
      Hij was getrouwden met Marie-Catherine HOUBRECHTS, geboren ???? ca 1836-1837, overleden in Forêt (Trooz-BE) 03.08.1916.

      Zij hadden een dochter : Maria Henriette Manakers (°Forêt,27.06.1873) X Mossay in Forêt en
      een zon, Jean Joseph Manakers, ° Forêt 30.01.1877 X Delhez (Marie) Elisabeth Barbe in Fléron (Be).

      Kan U me helpen met Jean Manackers, geboren in Heel en Panheel 01.02.1829.
      Op zijn overleden akte, niemand kent zijn ouders namen.
      Waar kan ik de geboorte akte vinden ? (in welke archieven ? Maastricht ?) Ik leef in Ans, Liège ....
      Ik denk dat zijn vrouw Marie-Catherine HOUBRECHTS en hij trouwden in Holland.
      Waar en wanneer ?
      Is iemand de same patroniem bezocht ?
      Als iemand kan me helpen, dank U bij voorbaat,

      Met genealogische groeten,
      Nathalie Lynch-Manakers, uit Ans