Fwd: Re: [genealogie-limburg] Wissem

  • Lisette van Corven
    Message 1 of 2 , Jun 14, 2005
      Hallo Henk,

      Als aanvulling nog een tweetal vermeldingen in Wessem
      met de naam Campen die ik zojuist op een geleende
      GenDaLim CD vond:

      Doop Wessem = 28-09-1678
      Dopeling Petrus Janssen
      Vader van de dopeling Nicolaes Janssen
      Moeder van de dopeling Matthia Campen
      Doopgetuige Maria Valckenborghs
      Doopgetuige Mechtildis Lenaerts
      Doopgetuige Leonardus Campen

      Doop Wessem = 05-07-1679
      Dopeling Hermannus Nelissen
      Vader van de dopeling Chodefridus Nelissen
      Moeder van de dopeling Elisabetha Jansen
      Doopgetuige Joannes Wassenberg
      Doopgetuige Petronella Specken
      Doopgetuige Chodefridus Lenaerts

      Mogelijk (maar absoluut niet zeker) is deze laatste
      een broer van Mattia Campen. Hoewel ook de genoemde
      Mechtildis Lenaerts dan wellicht tot de familie zou
      horen. Allemaal heel onzeker. Maar ik ga toch nog even
      verder zoeken.

      --- Lisette van Corven <lisettevancorven@...>

      http://mail.yahoo.com