Maastricht

  • jan
    Message 1 of 8 , May 16, 2005
      beste vrienden
      ik ben er even tussen uit, mocht U toch een zoekvraag hebben voor het RAL
      wacht dan even tot volgende week, dan ben ik er weer

      groetjes

      Jan Bitter

    • Ann Croymans
      Message 2 of 8 , Jan 11, 2010
        Beste medegenealogen,

        Kan er mij iemand vertellen of de DTB's (ev. de klappers, of een bewerking)
        van Maastricht ergens online in te kijken zijn ?
        Het zou een ontzettende hulp zijn voor een aantal voorouders waar ik
        vastgelopen ben.

        Ik weet dat je op
        http://search.labs.familysearch.org/recordsearch/start.html#p=collectionDetails;c=1404156;t=browsable;w=840de
        klappers van een groot aantal gemeentes kan inzien, doch helaas niet
        van
        Maastricht.

        Vriendelijke groeten,
        Ann Croymans
        Antwerpen

      • W.Brasse@Gmail
        Message 3 of 8 , Jan 11, 2010
          Voorlopig nog niet.
          Met wat geluk staan de Maastrichtse dopen van Gendalim binnen een half jaar
          online, die zijn overgetypt uit de klappers.
          Binnen enkele maanden komt Gendalim CD 7 uit, die is dan te bestellen bij:
          http://gendalim.lggi.nl/index.html
          Hij zal van Maastricht ook alleen de dopen bevatten.

          Wil Brassé

          Message 4 of 8 , Jan 11, 2010
            Beste Wil,

            Begrijp ik het goed dat de dopen dan zowel op de Gendalim CD als online komen te staan ?

            Groetjes,
            Ann
            --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "W.Brasse@..." <w.brasse@...> wrote:

> [...]
            > http://gendalim.lggi.nl/index.html
            > Hij zal van Maastricht ook alleen de dopen bevatten.

          • remko
            Message 5 of 8 , Jan 12, 2010
              Hallo Wil,

              Gaat het dan om alle Maastrichtse dopen? Op Gendalim 6 misten onder andere nog de dopen van de St. Martinusparochie.

              Groet, Remko Mikkenie

            • Ann Croymans
              Message 6 of 8 , Jan 13, 2010
                Hallo allemaal.

                Dank voor de talrijke reacties die ik via de groep en privé gekregen heb.

                Groetjes,
                Ann

              • W.Brasse@Gmail
                Message 7 of 8 , Jan 14, 2010
                  Hoi Remko,

                  Dat verbaast me dat die niet op Gendalim 6 staan, want de klappers zijn wel
                  beschikbaar bij ons.
                  Ik zal het navragen....

                  wrote:

> [...]
                  > http://gendalim.lggi.nl/index.html
                  > Hij zal van Maastricht ook alleen de dopen bevatten.

                • Olaf Duits
                  Message 8 of 8 , Jan 14, 2010
                    Hm, de Sint Martinus parochie. Ik kan me herinneren dat Benedictus Duijsings in 1752 daar ook gedoopt had moeten zijn. Ik was altijd benieuwd of er meer dopelingen waren van zijn ouders Fransiscus Duijsings en Aleidis (De)Lassau.

                    Met vriendelijke groet,

                    Olaf Duits
                    http://www.stambomen.net
                    http://www.book-ebook.nl