Re: [genealogie-limburg] Re: gezocht de kinderen van het volgende gezin

  • Will Sanders
    Message 1 of 18 , May 1, 2005
      Hoi Olaf / Remko / Fred,

      Ik had al proberen te zoeken op BHIC maar zonder resultaat. Op ISIS hoef ik
      niet veel te zoeken daar daar (soms) niet veel sta. Dus vandaar de oproep .

      Waarom Brabant en Limburg
      Mierlo lag in Brabant maar zoals jullie weten viel dat de ene keer bij
      Helmond en de andere keer niet.
      Ook was Mierlo van de heer deze heer kwam van Limburg. Dus ik dacht laat de
      oproep plaatsen op zowel Brabant als in Limburg

      En zie hier het snelste kreeg ik opmerking uit Limburg (hihihi) maar goed.

      Als ik deze oproep zo lees dan hebben jullie het dus ook niet gevonden op
      een zoek archief maar via een CD of zit ik nu geheel fout?

      Van wanneer tot wanneer loopt deze CD met gegevens?
      En zijn die alleen voor een bepaalde streek of wat?
      En waar kan ik die evt verkrijgen?

      Will

      Message 2 of 18 , May 2, 2005
        phpNuke en de meeste andere CMS -- zoals Mambo, Drupal, Easy Publishing
        ed. -- zijn bedoeld om communities te creëren en te beheren. Zij hebben
        over het algemeen geen specifieke module voor genealogie.

        Veelbelovend, maar niet gratis, is bijvoorbeeld wel :

        "The Next Generation of Genealogy Sitebuilding" op het adres :
        http://lythgoes.net/genealogy/software.php

        Bovendien is het geschikt als module voor bijvoorbeeld phpNuke. Volgens
        mij is TNG het overwegen waard, maar dat blijft natuurlijk een kwestie
        van smaak.

        Groetjes,
        Wouter

      • Olaf Duits
        Message 3 of 18 , May 2, 2005
          Dan geef ik toch de voorkeur aan het gratis phpgedview of Retrospect die ik
          beide heb draaien op mijn website. Beide ook in het Nederlands te krijgen.
          Neem maar een kijkje zou ik zeggen, onder het menu Applicaties.

          Olaf Duits wrote:
> [...]
          > niks meer van dat. Alleen PhPBB als gratis forum software en dat werkt
          > echt perfect. Voor mijn werk gebruik ik het ook voor een

          a look at donorschoose.org, an excellent charitable web site for anyone who
          cares about public education!
          http://us.click.yahoo.com/o5B0yD/8WnJAA/a8ILAA/YvNolB/TM