Re: gezocht de kinderen van het volgende gezin

  • Remko Mikkenie
    Message 1 of 18 , Apr 30, 2005
      Hallo Fred,

      Dat is ook heel goed. Fantastisch mooi toch als je elkaar kan helpen
      op deze manier? Isis was trouwens ook een erg goede tip.

      Groet, Remko

      --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, Fred Baltus
      <fredbaltus@h...> wrote:
      > Hoi Remko en Olaf,
      >
      > Och ja, we zijn er om elkaar te helpen ;)
      > Mijn opmerking was in ieder geval als hulp bedoeld.... en
      misschien is
      > er ook wat te vinden op www.geneanet.org .....
      > maar dat zal toeval zijn....
      >
      > Prettig weekend,
      > Fred
      >
      > p.s. ik ben wat aan het spelen geweest..... zie
      > http://members.lycos.nl/fbaltus/phpnuke/html/index.php

      Bruidegom

      Helmond
      Helmond

      Als

      Sanders ;-)

> [...]
      >
      > Discussionboard :
      http://members.lycos.nl/fbaltus/phpnuke/html/index.php

      > *** This mail is scanned by Norton Antivirus 2003 ***
    • Will Sanders
      Message 2 of 18 , May 1, 2005
        Hoi Olaf / Remko / Fred,

        Ik had al proberen te zoeken op BHIC maar zonder resultaat. Op ISIS hoef ik
        niet veel te zoeken daar daar (soms) niet veel sta. Dus vandaar de oproep .

        Waarom Brabant en Limburg
        Mierlo lag in Brabant maar zoals jullie weten viel dat de ene keer bij
        Helmond en de andere keer niet.
        Ook was Mierlo van de heer deze heer kwam van Limburg. Dus ik dacht laat de
        oproep plaatsen op zowel Brabant als in Limburg

        En zie hier het snelste kreeg ik opmerking uit Limburg (hihihi) maar goed.

        Als ik deze oproep zo lees dan hebben jullie het dus ook niet gevonden op
        een zoek archief maar via een CD of zit ik nu geheel fout?

        Van wanneer tot wanneer loopt deze CD met gegevens?
        En zijn die alleen voor een bepaalde streek of wat?
        En waar kan ik die evt verkrijgen?

        Will

        Message 3 of 18 , May 2, 2005
          phpNuke en de meeste andere CMS -- zoals Mambo, Drupal, Easy Publishing
          ed. -- zijn bedoeld om communities te creëren en te beheren. Zij hebben
          over het algemeen geen specifieke module voor genealogie.

          Veelbelovend, maar niet gratis, is bijvoorbeeld wel :

          "The Next Generation of Genealogy Sitebuilding" op het adres :
          http://lythgoes.net/genealogy/software.php

          Bovendien is het geschikt als module voor bijvoorbeeld phpNuke. Volgens
          mij is TNG het overwegen waard, maar dat blijft natuurlijk een kwestie
          van smaak.

          Groetjes,
          Wouter

        • Olaf Duits
          Message 4 of 18 , May 2, 2005
            Dan geef ik toch de voorkeur aan het gratis phpgedview of Retrospect die ik
            beide heb draaien op mijn website. Beide ook in het Nederlands te krijgen.
            Neem maar een kijkje zou ik zeggen, onder het menu Applicaties.

            Olaf Duits wrote:
> [...]
            > niks meer van dat. Alleen PhPBB als gratis forum software en dat werkt
            > echt perfect. Voor mijn werk gebruik ik het ook voor een

            a look at donorschoose.org, an excellent charitable web site for anyone who
            cares about public education!
            http://us.click.yahoo.com/o5B0yD/8WnJAA/a8ILAA/YvNolB/TM