Re: [genealogie-limburg] Duijzinx x Curfs

    Message 1 of 3 , Apr 10, 2005
      Olaf,

      DIt helpt misschien een beetje.. ;)

      Gemeente Berg en Terblijt
      Soort akte Huwelijksakte
      Aktedatum 1818-07-23
      Aktenummer 15

      Bruidegom
      Naam Martinus Duyzinx
      Geboorteplaats Berg en Terblijt
      Leeftijd 36
      Landbouwer
      Vader bruidegom Martinus Duyzinx (Landbouwer)
      Moeder bruidegom Maria Curvers (Landbouwster)

      Bruid
      Naam Catharina Elisabeth Curfs
      Geboorteplaats Nuth
      Leeftijd 26
      Vader bruid Joannes Willem Curfs (Landbouwer)
      Moeder bruid Anna Hennens

      --
      Groet/Regards,
      Fred Baltus

      ------------

      E-Mail: fredbaltus@...; fred.baltus@...
      WWW : http://www.fredbaltus.nl

      Discussionboard : http://members.lycos.nl/fbaltus/phpBB2/index.php

      *** This mail is scanned by Norton Antivirus 2003 ***
    • Olaf Duits
      Message 2 of 3 , Apr 10, 2005
        Hoi Fred,

        Mooi, ik hoopte al dat dit hem zou zijn! Perfect zeg! Aangezien die Duysinx
        x Raemakers een stoot records hebben in Gendalim5, ben ik hier erg blij mee!

        Groeten,

        Olaf

        --
        Groet/Regards,