Re: [genealogie-limburg] Haenen

  • Jan Engelen
    Message 1 of 6 , Jul 9, 2001
      Hallo Henriette.
      Nee, ik kan je in ieder geval nog niet blij maken. Ik heb echter wel een
      mogelijke bron voor je waar je zelf achter aan kunt gaan en die je zeker
      verder willen helpen.
      Je moet beginnen bij het Centraal Bureau voor Genealogie te Den Haag. Dit is
      via internet: www.cbg.nl/
      Op de homepage zie je aan de linkerkant onderaan het woordje" links" Hierop
      klikken en dan vind je een aantal mogelijke bronnen waaronder ook uit het
      voormalig Nederlands Indië. Waarschijnlijk kun je daar meer vinden of kunnen
      ze je daar verder helpen. Sukses Jan Engelen