gezocht boek van de familie Sanders

  • william5642004
    Message 1 of 1 , Jan 15, 2005
      Door bv. Dhr Jos Sanders en Dhr W Ijes zijn boeken geschreven over
      de familie Sanders. Dhr J. Sanders over de tak Sanders et oorsprong
      St'oederode en Dhr Ijes uit Helmond (dit laatste heb ik in bezit)
      Echter ben ik opzoek naar het boek wat Dhr J. Sanders heeft
      geschreven. Is hier iemand die dit boek kwijt wil dan zou ik dit
      graag willen ontvangen.

      In afwachting op jullie antwood verblijf ik
      Met vriendelijke groet

      Will Sanders

      http://www.fam-sanders.nl
      www.fam-sanders.nl