Re: [genealogie-limburg] Fw: [Noordholland-Genealogy] ! kolen

    Message 1 of 2 , Dec 31, 2004
      Hallo Harry,

      Het heeft hier ook al vorige week in de krant gestaan en was gisteren op
      het lokale nieuws bij L1, samen met de zoon en degene die de laatste
      kolen gedolven had....

      Groet,
      Fred Baltus

      --
      Groet/Regards,
      Fred Baltus

      http://www.fredbaltus.nl/kerst2004.htm

      E-Mail: fredbaltus@...; fred.baltus@...
      WWW : http://www.fredbaltus.nl

      Jarentafels : http://members.lycos.nl/fbaltus/jarentafels

      *** This mail is scanned by Norton Antivirus 2003 ***