RE: Betr.: RE: [genealogie-limburg] Dionisius Dúsens

  • Olaf Duits
    Message 1 of 4 , Dec 6, 2004
      He Wil,

      Jemig, ik ga mijn achternaam veranderen ;-) Bedankt voor de tekst. Vind je
      het erg als ik die info tekst van je gebruik voor op mijn site?
      Ik heb de eu-variant nog niet bekeken en van iemand anders kreeg ik nog
      gemaild dat Duijzent en Duijsent ook wel eens gerelateerd kan zijn!

      Ach, het houdt je van de straat....

      Met vriendelijke groet,

      Olaf Duits
      Message 2 of 4 , Dec 12, 2004
        En nog wat losse puzzelstukjes...,
        In Swalmen (binnenkort gedeeltelijk op GenDaLim 5?) zitten vanaf
        1639 ook heel wat families met de achternaam Doezen, Dousen, Duijsent
        (jaers). Op 8-9-1545 treedt in Beesel een Henryck Dutsen op, samen
        met zijn vrouw Wilhem, op 19-3-1546 een zekere Henrick van den Kamp
        (vermoedelijk genoemd naar de gelijknamige hoeve te Reuver), zoon
        van Thijsken Duytschen.
        Voor de volledige vermeldingen zie de 'Kroniek voor Beesel, Belfeld
        en Swalmen' op www.loegiesen.nl. Ook handig voor iedereen die niet
        wil wachten tot deze plaatsen op GenDaLim 6 staan ;-)

        Veel puzzelplezier,

        Loe Giesen, Reuver

        --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "Olaf Duits" <olaf@m...>

        Message 3 of 4 , Dec 13, 2004
          He, daar zat ik op te wachten. Nog meer vormen van mijn achternaam ;-)
          Nee, maakt niet uit. Maakt het allemaal nog interessanter. Helaas kan ik
          onderstaande namen (nog) niet plaatsen.

          Olaf

          http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/YvNolB/TM