Opzoekvraag in Maastricht

  • h.gebben@worldonline.nl
    Message 1 of 1 , Jun 4, 2001
      Beste mede-onderzoekers,
      In mijn onderzoek naar de familienaam van een neef van mij, ben
      ik vastgelopen in Limburg.
      Kan iemand voor mij het het navolgende opzoeken in het RA in
      Maastricht ?
      De gegevens zijn:
      Nicolaas Kentgens, geb. te Nieuwstadt op 06-12-1890, overl op
      22-09-1958. Huwde op 26-11-1914 met Maria Elisabeth Perebooms, geb te
      Nieuwstadt op 10-04-1889, overl te Sittard op 27-06-1963.
      Nicolaas was een zoon van Jan Christiaan Kentgens en Maria Cornelia
      Jorissen.
      Ik had graag gegevens over deze Jan Christiaan Kentgens, met name waar
      hij vandaan kwam en wie zijn ouders waren.