Re: Daemen - Ulestraten

  • h.gebben@worldonline.nl
    Message 1 of 3 , Jun 2, 2001
      Beste Nicodemus,
      Ben door Ingrid vd Werff ge-attendeerd op jou homepage waarop al vele
      Dohmen's staan. Helaas wist zij het adres niet meer. Kun je me dit
      even mailen ? Zou graag eens willen kijken.
      Groetjes,
      Henk Gebben

      --- In genealogie-limburg@y..., "Nicodemus van Birgelen"

    • whellebrand@yahoo.com
      Message 2 of 3 , Jun 2, 2001
        Hallo,

        Is er iemand die al het een en ander heeft onderzocht
        over de familie Hellebrand, vanaf eind 18de eeuw
        gevestigd in Vaals en daarvoor woonachtig in Raeren
        (in Duitstalig gedeelte van Belgische provincie
        Luik)?.

        Er zijn volgens mij uiteindelijk lijnen die naar Aken
        lopen, dus is er misschien iemand die advies kan geven
        over onderzoek aldaar? Verenigingen o.i.d.? En
        misschien over verenigingen e.d. in provincie Luik of
        'Oostkantons' (gebied rond Eupen)?

        Bij voorbaat mijn hartelijke dank,

        Walter Hellebrand

        a year! http://personal.mail.yahoo.com/