Re: [genealogie-limburg] Re: tegenhanger van Noord Brabant?

  • W.M.H. Brasse
    Message 1 of 16 , Oct 6, 2004
      Zoeken op "loock"; "van der" pakt hij blijkbaar niet. Bij Jansen evt. ook op
      Janssen zoeken.

      Er zijn 6 treffers gevonden.
      U kunt de volledige bronverwijzing zien door op het icoon te klikken voor
      de gewenste treffer.

      Nr Naam Datum Bron Rol Plaats
      1 Catharina van der Loock 10-03-1799 doop Moeder Reusel
      2 Catharina van der Loock 10-03-1799 doop Moeder Reusel
      3 Catharina van der Loock 19-12-1801 doop Moeder Reusel
      4 Catharina van der Loock 00-12-1801 doop Moeder Reusel
      5 Catharina van der Loock 24-07-1805 doop Moeder Reusel
      6 Catharina van der Loock 24-07-1805 doop Moeder Reusel

      Message 2 of 16 , Oct 6, 2004
        wil, ik had hem al het eea aan gegevens gestuurd, maar dat heeft hij
        hier (nog) niet teruggemeld
        gr
        raymond
      • olafduits72
        Message 3 of 16 , Oct 6, 2004
          Gaat 'ie lekker?
          Het spijt me Wil dat ik niet op elke reactie heb gereageerd. Ik heb
          inderdaad van aardig wat mensen links en informatie gekregen. Van
          Raymond heb ik zelfs de ouders gevonden van Joannes Jansen. Ik wist
          niet dat ik na elke posting een bedankje moest geven en aangeven of
          ik er wat aan had. Ik dacht dat dat voor vervuiling zou zorgen, maar
          blijkbaar is dat hier een etiquette. Vergeef mij en ik zal hier
          voortaan op letten.

          Een allen dank voor de geboden hulp en excuses voor mijn
          ontwetendheid.

          Zo wel goed?

          --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "rvk5615"

          Message 4 of 16 , Oct 6, 2004
            Olaf,

            Bedankje is wel leuk (niet altijd nodig wat mij betreft), maar het is
            misschien wel handig als je terug meldt of iemand je wat heeft
            gestuurd..ik was ook nog wat aan het zoeken en had ook wat gevonden,
            maar het is nu waarschijnlijk niet meer nodig... Misschien is het handig
            voor de andere bij welke ouders van Joannes Jansen je nu bent
            uitgekomen.....

            --
            Fred Baltus, The Netherlands

            E-Mail: fredbaltus@...; fred.baltus@...

            WWW : http://www.fredbaltus.nl

            Jarentafels : http://members.lycos.nl/fbaltus/jarentafels

            *** This mail is scanned by Norton Antivirus 2003 ***
          • Olaf Duits
            Message 5 of 16 , Oct 6, 2004
              Hoi Fred,

              Zodoende leert men.
              Omdat in deze Limburg topic de gevraagde Brabant groep werd genoemd, heb ik daar de oproep gedaan en heb ik niet over deze topic in de Limburg groep nagedacht. In de Brabant groep heb ik wel aangegeven dat ik nu de gevraagde gegevens heb, dankzij Raymond.
              Ik hoop in de toekomst niet meer per ongeluk cross-postings te maken. Werkt inderdaad alleen maar verwarrend. Excuses voor diegene die ik voor niks verder heb laten zoeken. Niet iedereen is natuurlijk lid van beide groepen.
              Hier wat ik nu heb:

              1. GUALTERUS1 JANSEN He married JOANNA VERHAGEN.

              Children of GUALTERUS JANSEN and JOANNA VERHAGEN are:
              i. MARIA2 JANSEN, b. Abt. 15 apr 1745.
              More About MARIA JANSEN:
              Baptism: 15 apr 1745
              ii. PETRUS JANSEN, b. 29 feb 1747/48.
              iii. ANTONIUS JANSEN, b. 1750.
              Notes for ANTONIUS JANSEN:
              Getuigen bij doop: Antonius van Himbergsen, Joanna Maria Verhagen.
              More About ANTONIUS JANSEN:
              Baptism: 28 aug 1750, Bladel, the Netherlands
              iv. ANTONIUS JANSEN, b. Abt. 18 okt 1754.
              Notes for ANTONIUS JANSEN:
              Getuigen bij doop: Gerardus Verhaghen, Petronella van Otten
              More About ANTONIUS JANSEN:
              Baptism: 18 okt 1754, Bladel, the Netherlands
              2. v. JOANNES JANSEN.

              Generation No. 2
              2. JOANNES2 JANSEN (GUALTERUS1)1. He married CATHARINA VAN DER LOOK 20 mei 1798 in Bladel, the Netherlands, daughter of PETRUS VAN DER LOOK and CATHERINA PEETERS. She was born Abt. 20 aug 1765, and died 30 dec 1836 in Reusel, the Netherlands.
              More About JOANNES JANSEN:
              Religion: Rooms Katholiek
              Notes for CATHARINA VAN DER LOOK:
              notities bij doop: Getuige Joannes Paridaens en Gertrudis Driedonks.

              More About CATHARINA VAN DER LOOK:
              Baptism: 20 aug 1765, Reusel, the Netherlands
              Marriage Notes for JOANNES JANSEN and CATHARINA VAN DER LOOK:
              Ondertrouw: 5-5-1798
              Petrus en Peter kunnen zelfde persoon zijn.

              Children of JOANNES JANSEN and CATHARINA VAN DER LOOK are:
              i. WALTHERUS3 JANSEN, b. Abt. 10 mrt 1799.
              Notes for WALTHERUS JANSEN:
              Getuigen bij doop: petrus jansen, antonius jansen, catharina petrus.

              More About WALTHERUS JANSEN:
              Baptism: 10 mrt 1799
              ii. JOANNA JANSEN, b. Abt. 19 dec 1801, Reusel, the Netherlands.
              Notes for JOANNA JANSEN:
              Getuige bij doop(waarschijnlijk 19 dec 1801) : Maria jansen
              iii. PETRUS JANSEN, b. 24 jul 1805.
              3. iv. PETER JANSEN, b. 1806, Reusel, the Netherlands; d. 08 nov 1855, Buren, the Netherlands.

              --
[...]

              Yahoo! Groups Sponsor
              <http://us.ard.yahoo.com/SIG=129e0pa4c/M=294150.5475418.6555472.1501134/D=groups/S=1705040856:HM/EXP=1097184658/A=2380089/R=0/SIG=12adlsi8e/*http://mortgages.interest.com/includes/server/icom_campaign.asp?id=10716> <http://us.ard.yahoo.com/SIG=129e0pa4c/M=294150.5475418.6555472.1501134/D=groups/S=1705040856:HM/EXP=1097184658/A=2380089/R=1/SIG=12adlsi8e/*http://mortgages.interest.com/includes/server/icom_campaign.asp?id=10716>

              Select Your State:AlabamaAlaskaArkansasArizonaCaliforniaColoradoConnecticutDelawareFloridaGeorgiaHawaiiIdahoIllinoisIndianaIowaKansasKentuckyLouisianaMaineMarylandMassachusettsMichiganMinnesotaMissippiMissouriMontanaNebraskaNevadaNew HampshireNew MexicoNew JerseyNew YorkNorth CarolinaNorth DakotaOklahomaOhioOregonPennsylvaniaRhode IslandSouth CarolinaSouth DakotaTennesseeTexasUtahVermontVirginiaWashingtonWashington D.C.West VirginiaWisconsinWyoming
              <http://us.a1.yimg.com/us.yimg.com/a/bo/bon_marketing/x_100104.gif>
              PurchaseRefinance
              <http://us.a1.yimg.com/us.yimg.com/a/bo/bon_marketing/x_100104.gif>

              <http://us.ard.yahoo.com/SIG=129e0pa4c/M=294150.5475418.6555472.1501134/D=groups/S=1705040856:HM/EXP=1097184658/A=2380089/R=3/SIG=12adlsi8e/*http://mortgages.interest.com/includes/server/icom_campaign.asp?id=10716>
              <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=294150.5475418.6555472.1501134/D=groups/S=:HM/A=2380089/rand=998219910>

              _____