Re: [genealogie-limburg] Stamboom Ste(e)gen

  • marc stegen
    Message 1 of 12 , Sep 27, 2004
      Hallo Mathieu,

      Bedankt voor je hulp, gelijk ze zeggen alle kleine beetjes helpen.

      Groetjes Marc

      Message 2 of 12 , Oct 7, 2004
        Beste genealogen,

        Voor de Ste(e)gen genealogie ben ik op zoek naar de beide ouders van:
        Stegen Walter Leo geb. 7-3-1915 te Neeroeteren
        Overleden 29-1-1999 te Lanaken
        gehuwd te Neeroeteren op 25-3-1936
        met Peeters Anna Maria geb.25-9-1912 te Neeroeteren
        overleden 25-1-1992 te Neeroeteren

        Voor mijn kwartierstaat ben ik op zoek naar de ouders
        van mijn overgrootmoeder nl.
        Goyen Petronella geb. 22-7-1864 te Rekem
        overeleden 21-4-1952 te Uikhoven
        gehuwd te Rekem op 27-10-1894
        met Stegen Hendrik geb. 13-7-1876 te Uikhoven
        overleden 29-12-1937 te Uikhoven

        Alvast bedankt en de vriendelijke groeten
        Stegen Marc

        .

      • marc.stegen
        Message 3 of 12 , Jan 27, 2005
          Hallo idereen,

          Voor de stamboom ben ik op zoek naar STEEGEN Francis geboren ??/??/?? overleden te Millen 2-6-1877 gehuwd met Henckens Hélène .
          Ouders van Steegen Pierre geboren te Millen 12-3-1868 gehuwd te Sluizen op 8-2-1895 met Steegen Jeanne Catherine geboren te Sluizen op 24-11-1872.
          Dank bij voorbaat.
          Stegen Marc
        • marc stegen
          Message 4 of 12 , Apr 22, 2005
            Hallo Iedereen,

            Voor mijn genealogie .
            Kan iemand voor mij in het RAL naar volgende huwelijken kijken:
            * Steegen Joannes gehuwd te Maastricht op 29-5-1867 met Beckers Christina
            *Begas Henricus gehuwd te Maastricht op 4-8-1897 met Noben Maria Gertrudis
            *Nelissen Leonard Hubert gehuwd te Maastricht op 25-9-1901 met Noben Anna Elisabeth.
            Indien mogelijk eventueel een digitale foto te nemen van deze akte ( voor getuigen)
            Een deel van de stamboom kunnen jullie bekijjken op http://gw.geneanet.org/macmarc
            daar ik nog geen eigen site heb .
            Alvast bedankt voor de moeite.
            marc.stegen@...
          • jan
            Message 5 of 12 , Apr 22, 2005
              Hoi Marc,

              ik heb al even de akten nummers opgezocht, resp.
              78,131,203,
              heb je ook de div. beroepen, en eventueel de beide ouderparen, deze heb ik op mijn eigen CD, dus............ vraag maar.

              Jan Bitter