Lucas Bussen en Anna Elisabeth Meulenberg (Oirsbeek)

  • rmikkenie
    Message 1 of 1 , Aug 31, 2004
      Hallo allemaal,

      Ik ben al heel lang op zoek naar info over het echtpaar Lucas Bussen
      en Anna Elisabeth Meulenberg uit Oirsbeek. Ik stam af van hun
      dochter An Bussen (geboren te Oirsbeek) die op 20-10-1798 te
      Oirsbeek trouwde met Jan Lambert Meulenberg, zoon van Joannes
      Meulenberg en Maria Christina Bemelmans.
      Echter de doopdatum van An Bussen kan ik nergens vinden. En ook weet
      ik niet wanneer haar ouders gedoopt zijn. Ik vermoed dat Lucas
      Bussen een zoon is van Martinus Bussen en Joanna Willems (bewijs is
      zeer mager), maar Anna Elisabeth Meulenberg kan ik al helemaal niet
      plaatsen.
      Heb ik hier weer de pech van ontbrekende gegevens in Oirsbeek?
      Wie kan mij helpen?

      Groetjes, Remko Mikkenie (www.mikkenie.nl)