Re: [genealogie-limburg] betekenis van de naam Kunkels

  • lawrence van bilsen
    Message 1 of 7 , May 1 7:53 PM
      waren dat niet de mensen van de stoomcarrousel ?
      groetjes
      Lau van Bilsen
      Mississauga-Ontario Canada9 ( vroeger in Roermond gewoond)

    • charlotte ruys
      Message 2 of 7 , May 2 1:53 PM
        Ja, volgens mij wel, met een heel mooi orgel !
        Charlotte

        http://docs.yahoo.com/info/terms/

        http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • Wil Kok
        Message 3 of 7 , May 2 10:57 PM
          Uit dit boek Familienamen in Limburg:
          Kunkels=spinner, spinrokmaker. In het duits: K�nkler
          Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

          Groetjes Wil Kok