Re: [genealogie-limburg] betekenis van de naam Kunkels

  • charlotte ruys
    Message 1 of 7 , Apr 29, 2001
      Hallo, is het je bekend dat er Kunkels'en in Roermond hebben gewoond
      ?(Kermisexploitanten)
      Groetjes
      Charlotte Ruijs

      Message 2 of 7 , May 1, 2001
        waren dat niet de mensen van de stoomcarrousel ?
        groetjes
        Lau van Bilsen
        Mississauga-Ontario Canada9 ( vroeger in Roermond gewoond)

      • charlotte ruys
        Message 3 of 7 , May 2, 2001
          Ja, volgens mij wel, met een heel mooi orgel !
          Charlotte

          http://docs.yahoo.com/info/terms/

          http://docs.yahoo.com/info/terms/

        • Wil Kok
          Message 4 of 7 , May 2, 2001
            Uit dit boek Familienamen in Limburg:
            Kunkels=spinner, spinrokmaker. In het duits: K�nkler
            Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

            Groetjes Wil Kok