bijwerking site Gysemberg

  • Guy Gysemberg
    Message 1 of 3 , Jun 30, 2004
      Beste leden,

      Dit berichtje om jullie te melden, dat ik mijn site bettreffende de
      genealogie Gysemberg bij heb gewerkt.

      U vindt hem op : users.skynet.be/doubleg57/

      Dank U voor de bezoekjes

      Guy Gysemberg
      Message 2 of 3 , Jul 1, 2004
        Hallo,

        Heeft iemand misschien informatie over het huwelijk van Hendricus Storms
        en Petronella De(e)ters?
        Ze hebben in Echt tussen 1740 en 1757 8 kinderen gekregen. Is
        Hendricus in Susteren geboren?

        Fred Baltus, The Netherlands

        E-Mail: fredbaltus@...; fred.baltus@...

        WWW : http://www.fredbaltus.nl

        Jarentafels : http://members.lycos.nl/fbaltus/jarentafels

        *** This mail is scanned by Norton Antivirus 2003 ***
        Message 3 of 3 , Jul 2, 2004
          Hoi Wil,

          Die had ik al en is waarschijnlijk ook dezelfde Petronella...een Nicolas
          was in ieder geval getuige bij de doop van een van de kinderen.
          (Doop Echt = 11-04-1740
          Geborene Joannes Storms
          Vader Henricus Storms
          Moeder Petronella Deters