Re: [genealogie-limburg] Mede genealogen

  • rik van der krieken
    Message 1 of 46 , May 13, 2004
      Geachte,

      Serieuze, en begrijpelijke discussie.

      Het is inderdaad een oplossing onvolledige of niet-correcte gegevens te
      vermelden.

      Het laatste vind ik persoonlijk onsportief (zoals het onsportief is
      zonder meer te copiëren
      zonder maar de moeite te getroosten gegevens te verifiëren, laat staan ze
      nog maar over te typen)

      Het eerste vind ik daarentegen een zeer goede oplossing: de persoon die
      zoekt, heeft de aanduiding
      dat iemand reeds de persoon onderzocht heeft; de genealoog die de
      gegevens ter beschikking heeft,
      heeft er een zekere controle over, én kan eventueel ook iets van de
      aanvrager vernemen dat hij zelf niet
      heeft.

      De opzet van internet is juist gegevensbestanden van op afstand
      toegankelijk te maken, maar er moet
      nog steeds respect blijven voor het geleverde werk.

      Mvg

      Rik Van der krieken
      2800 Mechelen

      (steeds op zoek naar gegevens over Van (der) krieken; Kockelkoren ; Van
      Grunderbeeck)

      rik van der krieken
      rik_vdk@...

      --
      http://www.fastmail.fm - Faster than the air-speed velocity of an
      unladen european swallow
      Message 46 of 46 , Aug 20, 2004
        Heinrich Kreutz en Elise Winkens trouwen in Eilendorf en krijgen o.a.
        Heinrich Jozef die op 28 oktober 1893 geboren wordt.

        Heinrich Jozef trouwt later in Schaesberg met Maria Lanckohr.

        Gevraagd trouwdatum, ouders en verdere aanvulingen van Heinrich en Elise.

        Groet

        John

        http://www.john-peskens.nl