Re: familienaam Snellen.

  • Huub van Helvoort
    Message 1 of 3 , Mar 1 2:46 AM
      Beste leo,

      Ken je het boek: "familie v.d. Sterren en Snellen, E. Delhougne,
      Roermond 1988" ??

      Misschien dat daar meer informatie in staat.
      Ik heb het boek gezien in het NGV verenigingscentrum in Weesp.

      M.vr.gr. Huub.

    • Leo Verheijen
      Message 2 of 3 , Mar 1 5:17 AM
        Hallo,
        kijk eens naar de doopgetuigen van de kinderen hierbij komen meestal de
        grootouders en broers en zussen in voor.
        Leo verheijen