Vanermen

  • Guy Gysemberg
    Message 1 of 1 , Feb 29, 2004
      Ik doe opzoekingen over de volgende namen :

      Gysemberg - Gemis - Sevenants - Van Ermen

      Te Landen - Vlaams Brabant - Belgïe

      In de "Woordenboek van de familie namen in Belgïe en noord-
      Frankrijk" (Gemeentekrediet - 1993) heb ik de uitleg van de
      familienaam Vanermen gevonden. Ze noemen volgend boek :

      F. Tibau, Stamboom Van Ermen, Landen s.d.

      Kent iemand dat boek? Wie kan mij hieromtrent uileg geven?

      Wie heeft inlichtingen over hogergenoemde namen?

      Vriendelijk bedankt

      Guido Gysemberg.