Re: [genealogie-limburg] Genealogie Spirs en anderen

  • Klaas Westerhof
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2004
      Heel hartelijk dank Fred voor de gegevens. Ik heb ze zelf echter ook al van
      gendalim4. Maar wel gaaf dat jij je de moeite doet om te reageren. Jozef
      Scheeren ook bedankt voor de e-mail. Ik zal hem vanmiddag de gegevens die ik
      heb over de tak Vaesen uit Amby e-mailen als hij die wil hebben. Over de
      andere e-mail van de Vaessen uit Bunde hebben we nog geen reactie, maar die
      is wellicht onder weg.
      Als ik jullie ergens mee kan helpen, laat het maar horen. Ik heb een
      wachtwoord op onze site omdat het een familiesite is met priv├ęgevoelige
      gegevens. Het is niet omdat we geen gegevens zouden willen uitwisselen.

      Fijne zondag en groet van Klaas en Iteke

      MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten! http://search.msn.nl