unsubscribe

  • Rob Barrois
    Message 1 of 12 , Mar 31, 2001
      Please unsubscribe me.

      Rob Barrois.

      rbarrois@...

    • Eugene Dubois
      Message 2 of 12 , Apr 1 8:17 AM
        Op Sunday 01 April 2001 05:54 schreef je:
        > Please unsubscribe me.
        >
        > Rob Barrois.
        >
        > rbarrois@...

        Hello Rob,

        I unsubsribed you this moring.

        Eugene Dubois
        --
        Genealogie in Limburg
        http://genealogie-limburg.net
        Message 3 of 12 , Aug 18, 2001
          email adress harryvee@... I recieve 2 every time could you please cancel one thank you harry

        • Van Empten Johan - GRIPSHOLM CATERING
          Message 4 of 12 , Nov 15, 2001

          • Lindemon
            Message 5 of 12 , Mar 22, 2002
              Hallo,
              Wilt U voorlopig stoppen met het sturen van mailtjes.

              Vriendelijke groeten.
              F.Moonen.
            • Gérard van de Nieuwenhuijzen
              Message 6 of 12 , Aug 6, 2002
                Kunt u mij van deze lijst afhalen.
                Met dank voor alle informatie, en succes met alle verdere zoektochten.

              • Ine van den Munckhof
                Message 7 of 12 , Sep 13, 2002
                • Cees Niessen
                  Message 8 of 12 , Sep 17, 2002
                  • Maarten van Boven
                    Message 9 of 12 , Sep 20, 2002
                      =====
                      Kind Regards

                      Maarten

                      Everything you'll ever need on one web page
                      from News and Sport to Email and Music Charts
                      http://uk.my.yahoo.com
                    • HC van Sebille
                      Message 10 of 12 , Dec 23, 2002
                        Gelieve mijn deelname aan deze groep te beëindigen.

                        H.C. van Sebille
                      • Jo de Koning
                        Message 11 of 12 , Apr 17 11:02 AM
                        • ger koote