Re: [genealogie-limburg] Re: Genlias ---> Excel & Gedcom

  • Imageart: Jos Degen
    Message 1 of 17 , Dec 6, 2003
      Hallo Fred,

      Ik heb de mogelijk variaties in het genliastvgsl.txt ingevoerd en het werkt
      perfect, chapeau.
      Er is alleen een probleem het gedcom bestand kan ik inlezen in Aldaer,
      Geneweb, maar niet in Winfamily versie 6.01. Ook niet als ik het ingelezen
      bestand exporteer vanuit Aldaer naar een gedcom bestand. De mededeling is
      "Cannot open file....." Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met
      "vreemde" Gedcom bestanden. Winfamily is mijn standaard software vanwege
      zijn eenvoud, overzichtelijkheid en gebruiksvriendelijkheid.

      Groetjes Jos

      Message 2 of 17 , Dec 6, 2003
        Hallo Jos,

        Lijkt me beter om e.e.a. buiten de groep om te doen, zodat ik hem
        niet teveel vervuil.....Stuur me eens een gedcom-bestand uit
        Winfamily...Is het bestand niet gelocked of zo?

        email: fredbaltus@...

        p.s.