Genealogie Familie Goessens

  • Eugene Dubois
    Message 1 of 3 , Feb 12, 2001
      Wie kan mij informatie verschaffen over de Familie Goessens. Zelf ben
      ik geboren in Spaubeek. Er schijnt zelfs een familiewapen te bestaan.

      Sjef Goessens
      Silvia.sOfficeSupport@...
    • Eugene Dubois
      Message 2 of 3 , Feb 12, 2001
        --- In genealogie-limburg@y..., "Eugene Dubois" <e.dubois@w...> wrote:
> [...]
        ben
        > ik geboren in Spaubeek. Er schijnt zelfs een familiewapen te

        Neem eens contact op met Martin Goessens.

        Hij heeft vorig jaar een boek uitgegeven over die familie.

        Adres:
        Martin G.G. Goessens
        Parallelweg Zuid 69
        6336 VR Hulsberg
        tel. 045-4051345

        Eugene Dubois
      • Eugene Dubois
        Message 3 of 3 , Feb 12, 2001
> [...]
          ben
          > ik geboren in Spaubeek. Er schijnt zelfs een familiewapen te

          Hoi Sjef,

          Mijn vader komt ook uit Spaubeek; Louis Op den Camp. Mijn oma (moeder
          van mijn vader) heette ook Goessens! Ik heb een klein stukje stamboom
          over de familie Goessens.
          Als je interesse hebt, geef me maar een mailtje!

          Groetjes,
          Danny

          Danny op den Camp
          danny.op.den.camp@...