zoektocht

  • Ed Steur
    Message 1 of 1 , Mar 22, 2001
      Geachte lezer,

      Mijn naam is Ed Steur en ik ben op zoek naar mijn biologische moeder.
      Na 38 jaar van onzekerheid heb ik de stoute schoenen aangetrokken en vraag u langs deze weg of u misschien enige informatie heeft welke kan leiden tot de opsporing van mijn moeder.
      Inmiddels heb ik haar persoonskaart aangevraagd in Den Haag en hopelijk sturen ze mij een kopie.
      Tevens is het zo dat zij na mijn geboorte verhuisd is naar Duitsland. Het is niet zeker of zij daar nog steeds woont.

      Haar gegevens zijn:

      naam; Hubertina Johanna Anna van de Berg
      geboortedatum; 2 juli 1941
      geboorteplaats; Heerlen
      gehuwd; Scholz

      Op 11 oktober 1962 heeft zij het leven geschonken aan een zoon (ondergetekende) en moest deze direct afstaan.
      Deze bevalling vond plaats in de vroedvrouwenschool in Heerlen. Later is deze vroedvrouwenschool verplaatst naar Kerkrade.

      Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

      vriendelijke groet,

      Ed Steur
      e.steur@...