Gegevens over Johan Franz Bodarve / Bodarwé

  • Wim Slootbeek
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2003
      Hallo allemaal,

      Ik zou graag weten of er ook deelnemers zijn die regelmatig het
      archief in Eupen bezoeken. Dit omdat ik op zoek ben naar gegevens over:
      Johan Franz Bodarve / Bodarwé
      Volgens de geboorteakte van zijn dochter Catherina Luise (Bütgenbach
      11-11-1866)
      was hij op gehuwd met Catharina Schauß en bij de geboorte van zijn
      dochter reeds overleden
      (15-05-1866 in Billingen).

      Ik ben benieuwd of iemand kan helpen.

      Groet,