Re: Gezocht: VOLA

  • 6xvloten@telekabel.nl
    Message 1 of 5 , Mar 2, 2001
      --- In genealogie-limburg@y..., paul@j... wrote:

      paul, dank je voor de snelle reactie, ik ben heel benieuwd naar de
      gegevens VOLA
      als ik iets voor jou kan doen in het arnhemse, meld je het dan?
      groet en dank, eduard van vloten
    • savelkoul@home.nl
      Message 2 of 5 , Mar 14, 2001
        --- In genealogie-limburg@y..., 6xvloten@t... wrote:
> [...]
        > overleden Rotterdam 16-11-1885.
        > Maria Helena is een dochter van Joannes David VOLA, geboren Born
        (?)
        > ca. 1764, witloodmaker, overleden Rotterdam 25-11-1816, trouwt
        (rooms
        > katholiek) Rotterdam 1-5-1789 Isabella SANDERS, gedoopt Gent (of
        > Gendt?) 4-8-1764, overleden Rotterdam 11-5-1850.
        > Johannes David is een zoon van Johannes VOLA, baardscheerder,
        trouwt
        > ??
        > Kent iemand de naam Vola komend uit Born?

        Beste Eduard
        Ik ben op je vraag gestoten over de familie Vola
        Zelf heb ik veel gegevens over de gemeente Born waar deze familie
        woond en gewoond heeft
        Stuur mij je E-Mail adress en ik kan je gegevens over geb. huw.en
        overl. door mailen
        mijn E-mail adres is Savelkoul@...
        Groeten Harry Savelkoul
      • 6xvloten@telekabel.nl
        Message 3 of 5 , Mar 14, 2001
          --- In genealogie-limburg@y..., savelkoul@h... wrote:
> [...]
          > woond en gewoond heeft
          > Stuur mij je E-Mail adress en ik kan je gegevens over geb. huw.en

          hoi harry, heel graag
          mijn e-mail is 6xvloten@...
          groet, eduard