Re: Beroep Jean Haenreats

    Message 1 of 10 , Oct 3, 2003
      Hallo Wim,

      Bedankt....Ik heb trouwens ook behalve via de moeder van mijn oma,
      Maria Theresia Donners, ook nog via mijn Baltus tak een relatie met
      dezelfde families Donners. Namelijk via Anna Maria Hopperets die op
      08-10-1920 in Hoensbroek met Hubert Joseph Donners. Anna Maria
      Hopperets was de dochter van Pierre Joseph Houpperets en Maria
      Catharina Baltus... Zie
      http://home.hccnet.nl/f.baltus/rootsbaltusnl/pafg11.htm#103
      Op http://home.hccnet.nl/f.baltus/nl/rootsnl.htm staat trouwens een
      foto van Maria Theresia Donners.

      Groet,
      Fred (baltus)

      --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "Wim Donners"
      <wimdonners@j...> wrote:
      > Hallo allemaal,
      > Nieder Port of Miederport al waarschijnlijk Milderport zijn
      (tegenwoordig
      > Millenerpprot in Nieuwstadt
      >
      > Wim Donners

      Roufs.