Re: Gezocht: VOLA

  • paul@janssenpn.myweb.nl
    Message 1 of 5 , Feb 28 3:41 PM
      de naam vola komt heden ten dage zelfs nog voor in born.
      ik zal proberen je binnen een week antwoord te geven met alle
      gegevens die ik kan vinden over de familie vola
      ik verwacht trouwens dat je nog meer antwoorden gaat krijgen

      paul janssen
    • 6xvloten@telekabel.nl
      Message 2 of 5 , Mar 2, 2001
        --- In genealogie-limburg@y..., paul@j... wrote:

        paul, dank je voor de snelle reactie, ik ben heel benieuwd naar de
        gegevens VOLA
        als ik iets voor jou kan doen in het arnhemse, meld je het dan?
        groet en dank, eduard van vloten
      • savelkoul@home.nl
        Message 3 of 5 , Mar 14, 2001
          --- In genealogie-limburg@y..., 6xvloten@t... wrote:
> [...]
          > overleden Rotterdam 16-11-1885.
          > Maria Helena is een dochter van Joannes David VOLA, geboren Born
          (?)
          > ca. 1764, witloodmaker, overleden Rotterdam 25-11-1816, trouwt
          (rooms
          > katholiek) Rotterdam 1-5-1789 Isabella SANDERS, gedoopt Gent (of
          > Gendt?) 4-8-1764, overleden Rotterdam 11-5-1850.
          > Johannes David is een zoon van Johannes VOLA, baardscheerder,
          trouwt
          > ??
          > Kent iemand de naam Vola komend uit Born?

          Beste Eduard
          Ik ben op je vraag gestoten over de familie Vola
          Zelf heb ik veel gegevens over de gemeente Born waar deze familie
          woond en gewoond heeft
          Stuur mij je E-Mail adress en ik kan je gegevens over geb. huw.en
          overl. door mailen
          mijn E-mail adres is Savelkoul@...
          Groeten Harry Savelkoul
        • 6xvloten@telekabel.nl
          Message 4 of 5 , Mar 14, 2001
            --- In genealogie-limburg@y..., savelkoul@h... wrote:
> [...]
            > woond en gewoond heeft
            > Stuur mij je E-Mail adress en ik kan je gegevens over geb. huw.en

            hoi harry, heel graag
            mijn e-mail is 6xvloten@...
            groet, eduard