Re: Sandra Eversdijk contra Haenraets

    Message 1 of 3 , Oct 1, 2003
      Hallo Sandra,

      Zou het misschien niet deze Johannes kunnen zijn die met Maria Roufs
      is getrouwd?
      Doop Brunssum = 21-06-1766
      Geborene Josephus Haenraets
      Vader Theodori Haenraets
      Moeder Corneliae Beesmans
      Getuige Elizabeth Herinx
      Getuige Josephus Willems
      ----------------------------------

      Bij het huwelijk tussen Joannes Petrus en Maria staat als getuige
      ook een zekere Maria Catharina Beusmans genoemd! Kan Beusmans in dit
      geval hetzelfde zijn als Beesmans of Biesmans? Deze persoon was dan
      op 30-4-1812 45 jaar!
      Ook staat bij de eerste geborene als getuige Johannes Theodorus
      Haenraedts vermeld. Kan dat niet bovenstaande Theodori zijn?

      GenDaWin GenDaLim4 23/07/2002 19:30:41
      Doop bron = Schinveld, DTB langere periode; fictieve bron
      kinderen van Haenraeths, Theodorus en Biesmans, Cornelia
      Doop Geborene
      = 30-05-1760 Haenraeths/biesmans Anna Mechtildis
      Doop bron = Brunssum, Gregorius: Doop-, huwelijks- en
      overlijdensregister 1747 - 1796
      Geborene
      = 06-03-1764 Haenraets Mathias
      = 02-03-1769 Haenraets Maria Josepha
      = 30-11-1775 Haenraetz Gerardus Mathias
      ------------------------------------
      Kerkelijk huwelijk Schinveld = 21-07-1763
      Getuige Helena Jans
      Getuige Maria Winckelaer
      Getuige Gerardus Buijsers
      Echtgen. Cornelia Biesmans