Hoe maak ik een link?

  • alleleyn9
    Message 1 of 7 , Aug 30, 2003
      Mijn naam is Hans Alleleyn en sinds kort lid van deze groep.
      Ik zou graag via een bericht op deze site mijn onlangs verschenen
      familieboek aankondigen. Hierin zou ik een link willen opnemen
      waardoor men direct met een andere site wordt doorverbonden. Voor
      jullie misschien een open deur, maar hoe doe ik dat?
      b.v.d.
    • Peter Ras
      Message 2 of 7 , Aug 30, 2003
        Hoi Hans,

        Gewoon het volgende intoetsen (tijdens versturen wordt automatisch de link onderstreping geplaatst)
        je moet dus niet het underline zelf aanzetten.

        http://home.planet.nl/~h.all.caumer/

        mvg

        Peter Ras

        ---

        Message 3 of 7 , Aug 30, 2003
          Hoi Hans,

          In principe kan de moderator van deze site ook bij het rijtje opties
          links een item LINKS opnemen. Hij heeft dit waarschijnlijk niet
          gedaan omdat er ook een site genealogie-limburg.net
          is ( http://genealogie-limburg.net ) die bij deze groep hoort. Op
          die site kunnen wel links worden geplaatst. Het voordeel is dan ook
          dat alles in het Nederlands is.

          Groet,
          fred baltus

          --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "alleleyn9"
          Message 4 of 7 , Aug 30, 2003
            Hoi Hans,

            Berichten zijn ook 'vluchtig'. Ze worden naderhand alleen gebruikt om op
            een trefwoord wat op te zoeken. Als de het adres van je site in een
            bericht wil zetten, kan je het beste dit adres kopieren en vervolgens
            plakken. Doe het kopieren door met de muis in de adresbalk van je
            browser te klikken, tekst wordt dan waarshijnlijk blauw. Druk dan de
            CONTROL-TOETS en de C in, of Kies Bewerken (menubalk), Kopieren. Ga
            vervorlgens naar je mail en druk de CONTROL-TOETS en de V in, of Kies
            Bewerken (menubalk), Plakken. Volgens deze methode weet je zekere dat je
            geen typefout heb gemaakt.
            Een andere manier is om je link ook door tegeven aan de site die bij
            deze groep hoort, http://genealogie-limburg.net/ .
            Op
            http://genealogie-limburg.net/modules.php?op=modload&name=Web_Links&file=index
            kan je een link toevoegen. Je moet je wel eerst laten registreren.

            --
            Fred Baltus, The Netherlands

            E-Mail: fredbaltus@...
            f.baltus@...
            fred.baltus@...

            WWW : http://home.hccnet.nl/f.baltus/index.html
            http://go.to/baltus
            http://members.lycos.nl/fbaltus/
            http://members.home.nl/fredbaltus/
            http://home.wanadoo.nl/baltusf/

            *** This mail is scanned by Norton Antivirus 2003 ***
          • alleleyn9
            Message 5 of 7 , Aug 31, 2003
              --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "Peter Ras"
              <raspeter@c...> wrote:
> [...]
              de link onderstreping geplaatst)
              > je moet dus niet het underline zelf aanzetten.

              Hans Alleleyn
            • alleleyn9
              Message 6 of 7 , Aug 31, 2003
                --- In genealogie-limburg@yahoogroups.com, "Fred Baltus"
                <fredbaltus@h...> wrote:
> [...]
                > is ( http://genealogie-limburg.net ) die bij deze groep hoort. Op
                > die site kunnen wel links worden geplaatst. Het voordeel is dan

                Bedankt Fred
                Hans Alleleyn
              • alleleyn9
                Message 7 of 7 , Aug 31, 2003
                  <raspeter@c...> wrote:
> [...]
                  de link onderstreping geplaatst)
                  > je moet dus niet het underline zelf aanzetten.

                  Bedankt Peter
                  Hans Alleleyn