Re: [genealogie-limburg] oud duits handschrift

  • Wellem Bougie
    Message 1 of 6 , Aug 11, 2003
      Hallo Tim,

      ich kann Suetterlin recht gut lesen und schreiben, kann aber kein Niederlaendisch schreiben.

      Gruesse aus einem kühlen Kiew

      Wellem (Bougie)

      Message 2 of 6 , Aug 11, 2003
        Hallo Wellem en Tim,

        Ik denk dat als Wellem het kan overschrijven in
        Hochdeutsch vervolgens Tim het wel kan lezen.

        Ik heb ook m'n best gedaan maar het blijft bij enkele
        woorden.

        =====
        m.v.g. Hans R. Holdijk
        Moderator " Genealogie in Nederland "
        http://groups.yahoo.com/group/Genealogie_Nederland/
        Kijk hier voor goede betrouwbare genealogische links
        http://sitebuilder.yahoo.com
      • Genealogie
        Message 3 of 6 , Aug 11, 2003
          Hoi Hans

          Als het duits is kan ik het lezen.

          Groeten, Tim van Luttikhuizen
          genvanluttikhuizen@...
          http://members.home.nl/genvanluttikhuizen
[...]

          Yahoo! Groups Sponsor

        • Hans Robert Holdijk
          Message 4 of 6 , Aug 11, 2003
            Tim,

            En ik weet dat Wellem nederlands kan lezen.

            Dus even zijn reaktie afwachten ( sommige mensen
            werken overdag ).

            =====