Familie SLOOT uit Amsterdam/Maastricht/Doesburg

  • Don Arnoldus
    Message 1 of 1 , Aug 2, 2003
      Beste lijstgenoten,

      Uit Australië kreeg ik onderstaande vraag van Paulus Kruijer
      pakru@.... Wie helpt hem verder?
      S.v.p. rechtstreeks aan Paulus antwoorden en niet via de lijst, want
      waarschijnlijk is hij daarvan geen deelnemer.
      Bedankt!

      ~ ~ ~ ~

      Geachte mevrouw of mijnheer,

      Ik ben al tijden bezig met mijn vrouw's stamboom.Ze heet van haar
      achternaam Sloot. Haar volle naam is, Adriana Alke Geertruida
      Sloot.Geboren in Amsterdam. We zijn in 1959 geëmigreerd naar
      Australië.Weet u iemand die ook bezig is met haar stamboom? We zitten
      vast tussen 1700 en 1800. Adriaan Sloot, geb. in Maastricht 1752. Gest.
      in Doesburg 23-11-1813. Zijn vader Gerardus Sloot getr. met Johanna
      Jansen. Daar kunnen wij geen gegevens van krijgen. Kunt u ons helpen?
      Wij zitten te ver weg om het uit te pluizen.

      Hoogachtend,
      P. Kruijer.

      ~ ~ ~ ~

      Vriendelijke groeten / Best wishes
      Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
      Bezoek mijn websites via http://www.don.arnoldus.nl/
      » Genealogie in Noord-Holland
      » SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
      » Homepage van de familie Arnoldus
      Visit my websites via http://www.don.arnoldus.nl/