Re: [genealogie-limburg] Janssen-Joris

  • Leo Verheijen
    Message 1 of 33 , Apr 9, 2003
      Hallo Hans,
      Ik heb ook wel interesse in een tabel
      m. vr. gr.
      Leo Verheijen
      ----- Original Message -----
      From: "Hans Robert Holdijk" <veldpost@...>
      To: <genealogie-limburg@yahoogroups.com>
      Sent: Wednesday, April 09, 2003 10:57 PM
      Subject: Re: [genealogie-limburg] Janssen-Joris

      > Hallo allen,
      >
      > 12 floréal XII = 2 mei 1804 , zoals al was gezegd.
      >
      > Als er iemand interesse heeft in een tabel
      > republikeins/gregoriaans dan mail mij en stuur ik de file.
      >
      > =====
      > m.v.g. Hans R. Holdijk
      > Moderator " Genealogie in Nederland "
      > http://groups.yahoo.com/group/Genealogie_Nederland/
      > Yahoo! Tax Center - File online, calculators, forms, and more
      > http://tax.yahoo.com

    • wil kok
      Message 33 of 33 , Apr 13, 2003
        Beste mede lijstgenoten
        Na alle correspondentie over de datum 12 florial XII (voor mij niet relevant) wil ik nogmaals mijn vraag stellen.

        Ik ben op zoek naar het echtpaar Bartholomi Janssen en Petronelle Joris.
        Een dochter van hen overlijdt op 2 april 1804 in Ubach over Worms. Zij is dan 47 jaar oud en is geboren in Rimburg.
        Wie weet meer over dit gezin. Wanneer en waar is dit echtpaar getrouwd en hadden zij nog meer kinderen?
        Alvast bedankt
        wil kok